Ek sit net hier

A piece of poetic prose in my native language. I apologise if you can’t follow

-Ek sit hier lanks die stroompie en suig my ‘n hartseer kuiltjie, tussen giggeltjies en baljaar spandeer ek my lekker herfs aand briesie.

Ek probeer onthou wat ek die Here wou vra, maar val dan maar terug op die ou verhaal, wat die keer weer met herhaalendheid die lug golwe in straal.

Maar dit is tog die keer bietjie anders, of dit die kinder laggies was, of die stroompie sag, is daar nou ‘n stadigge kruip in my gedagtes na iets waarop ek al lankal wag.

Die liefde is ‘n snaakse ding, mens is nog so rustig, en dan weer verwring, en nou is ek skielik weer diep kant toe gegooi. ‘n Skeptiese hoop, ‘n ding wat ek hier besef die naweek van Sy dood, is dat as ek nog so sal sit en tittewy, dan gaan my antwoord weer weg loop.

Tagged , , , , ,

Leave a Reply

